Drodzy Uczniowie!

W szkole funkcjonuje skrzynka, do której możecie wrzucać swoje uwagi o tym, co dzieje się w szkole,  o problemach, jakie są dla was ważne lub trudne. Ta skrzynka to szansa na to, by w naszej szkole wszyscy czuli się bezpiecznie, by atmosfera w niej panująca służyła nauce i prawidłowemu rozwojowi każdego z Was. Dzięki Waszym wiadomościom i sygnałom przesyłanym do skrzynki możliwe będzie reagowanie przez nas „dorosłych” w sytuacjach kryzysowych, by zapewnić Wam niezbędną pomoc si wsparcie. Dużym ułatwieniem będzie podanie nazwiska lub klasy, w której konieczna jest nasza pomoc, aby szybko i skutecznie działać i docierać do osób potrzebujących.

Dzięki „Skrzynce” możecie otrzymać pomoc ze strony dyrekcji szkoły, nauczycieli, wychowawców, pedagoga, a także innych osób lub instytucji zajmujących się udzielaniem pomocy osobom potrzebującym!!

Nie przechodźcie obojętnie wobec zła, które dzieje się wokół Was!

  ZASADY KORZYSTANIA ZE SZKOLNEJ SKRZYNKI

  GREENPOST- SP-39

  1. Pisz czytelnie i podpisuj swój list - przynajmniej klasa (to ułatwi nam sformułowanie porady bądź rozwiązanie problemu). 
  2. Zapewniamy dyskrecję. 
  3. Nie używaj brzydkich słów, nie obrażaj.
  4. Nie traktuj korespondencji jako żartu lub formy obmowy kogoś.
  5. Nikt nie będzie Cię oceniać. Jesteś ważna/y niezależnie od tego, w jakiej sprawie napiszesz.
  6. Pomożemy Ci w każdym problemie, z którym nie potrafisz sobie poradzić. 
  7. Pomoc, jaką zorganizujemy, zależy od rodzaju zgłoszonej sprawy. Może być to m. in.:
  8. indywidualna rozmowa ze specjalistą, np. pedagogiem,
  9. współpraca dyrekcji, nauczycieli (m. in. wychowawców, opiekunów organizacji szkolnych), rodziców  i uczniów w celu rozwiązania danego problemu,
  10. mediacje (w tym rówieśnicze).
  11. Nie ma problemów ważnych i nieważnych – możesz pisać w każdej sprawie, która jest dla Ciebie trudna.

 

Skrzynka będzie  opróżniana w każdy piątek  przez pedagoga szkolnego.

W ciągu następnego tygodnia Zespół Wychowawczy zajmie  się rozwiązywaniem spraw przez Was opisanych.