Szanowni Rodzice,
Obiady będą wydawane od 8 września.
Zapisy na podstawie wypełnionego oświadczenia proszę przesyłać do dnia 3 września na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Druk zapisu dostępny na stronie internetowej szkoły. Druk możliwy do pobrania w sekretariacie Szkoły. Za miesiąc wrzesień opłaty należy uiścić do dnia 3 września 2025 r. Decyzje MOPR dotyczące obiadów refundowanych należy składać u pedagoga szkolnego. Zapisy w ciągu roku szkolnego odbywają się według wcześniej podanej procedury na adres e-mail . Odmowy obiadów zgłaszamy tylko i wyłącznie mailem do kierownika administracyjno-gospodarczego (na zasadach określonych w regulaminie). Opłaty za obiady należy wnosić przelewem na konto bankowe do 25 dnia miesiąca za miesiąc następny. Wpłat na konto należy dokonywać z odpowiednim wyprzedzeniem. Obiady będą wydawane po terminowym wpływie płatności na konto szkoły. Wszelkie informacje w regulaminie poniżej.
W tytule przelewu należy podać:
imię i nazwisko dziecka, klasę, miesiąc
nr konta 15 1020 4812 0000 0102 0166 8540
Cena obiadu dla ucznia kl. 1- 8: (zmiana!)
cały obiad: 9,00 zł
połowa obiadu: 4,50 zł
Nowy regulamin i deklaracja!
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania ze stołówki.
Druk możliwy do pobrania w sekretariacie Szkoły.
| Wrzesień cały obiad - 153,00 zł połowa obiadu - 76,50 zł | 
| Październik cały obiad - 207 zł połowa obiadu - 103,50 zł | 
| Listopad cały obiad - 162 zł połowa obiadu - 81 zł | 
| Grudzień cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
| Styczeń cały obiad - zł połowa obiadu - zł płatności należy dokonać od | 
| Luty cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
| Marzec cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
| Kwiecień cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
| Maj cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
| Czerwiec cały obiad - zł połowa obiadu - zł | 
Prosimy, aby informacje w sprawie rezygnacji z obiadów w dniach - przysłać do dnia -
 
											