Aktualności
Komunikat
Szanowni Rodzice,
zgodnie z decyzją MEN od czwartku 12 marca 2020 do 25 marca 2020 r zajęcia dydaktyczno- wychowawcze (lekcje) oraz zajęcia w oddziale przedszkolnym zostają czasowo zawieszone.
W dniach 12 i 13 marca (czwartek,piątek) szkoła zapewni opiekę świetlicową do uczniów, których rodzice nie będą w stanie zapewnić opieki dla swojego dziecka. Od 16 marca 2020 (poniedziałek) szkoła zostanie całkowicie zamknięta dla uczniów i wychowanków.
W tym czasie nauczyciele za pomocą dziennika elektronicznego będą przesyłać zadania i wytyczne do samodzielnej pracy uczniów w domu. Przerwa w funkcjonowaniu szkoły to nie są dni wolne od nauki.
Proszę do obecnej sytuacji podejść odpowiedzialnie, przeprowadzić z dziećmi rozmowy, wyjaśnić im dlaczego należy ograniczyć kontakty z innymi ludźmi.
Więcej szczegółów o właściwym postępowaniu w załączeniu.
G. Bederska- wicedyrektor szkoły.
„PODARUJ DZIECIOM ISKIERKĘ RADOŚCI”- 19 EDYCJA
Rozpoczynamy kolejną – 19. edycję akcji charytatywnej " PODARUJ DZIECIOM ISKIERKĘ RADOŚCI - SZCZECIŃSKIE SZKOŁY POTRZREBUJĄCYM".
Podczas INAUGURACJI w „Galerii Kaskada” wystąpiła nasza koleżanka Patrycja Sławińska z kl.7 b z pięknym pokazem tanecznym.
„Iskierkowe" dni trwają w naszej szkole od 30.11.2019r. do 25.01.2020r.
Czytaj więcej: „PODARUJ DZIECIOM ISKIERKĘ RADOŚCI”- 19 EDYCJA
KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZĄ BOMBKĘ CHOINKOWĄ
WYNIKI SZKOLNEGO KONKURSU NA NAJPIĘKNIEJSZĄ BOMBKĘ CHOINKOWĄ W KLASACH 4-8
I MIEJSCE- ELIZA ZAWISZA KL.4A
I MIEJSCE- OLIWIA MOTYL KL.5A
I MIEJSCE - ALEKSANDER NALEPKO KL. 5B
Rada Rodziców
SKŁAD PREZYDIUM RADY RODZICÓW W ROKU SZKOLNYM
2024/2025
Przewodniczący : Płaskowicki Dariusz
Wiceprzewodniczący : Justyna Głowacka
Skarbnik: Grzegorz Farat
Sekretarz: Hanna Czernik
Przewodniczący komisji rewizyjnej: Ewelina Szymczak-Gahr
ZEBRANIA
Zebrania Rady Rodziców odbywają się w czwartki poprzedzające zebrania klasowe o godz. 18.00
WAŻNE ZMIANA NR KONTA
Numer konta Rady Rodziców:
Wysokość składki na Radę Rodziców:
Pierwsze dziecko 80zł
Drugie i każde kolejne - po 40zł
Przy osiągnięciu pułapu 80% wpłat - klasa otrzyma 30% zwrotu, przy 100% wpłat - 40 % zwrotu. Dodatkowo każda klasa otrzyma na koniec roku 30% wpłat jako dofinansowanie nagród w klasach.
Trzy klasy które jako pierwsze osiągną pułap 100% otrzymają Nagrodę:
1 miejsce - 500zł, 2 miejsce 250 zł, 3 miejsce 100zł
Termin płatności do końca marca
30% z wszystkich wpłat zostanie przeznaczona na dofinansowanie nagród dla wyróżniających się uczniów.
U nas w szkole istnieje możliwość wynajęcia szafki dla dziecka - koszt 6zł miesięcznie - zainteresowane osoby prosimy
o kontakt na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt z Radą Rodziców - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt z w sprawie szafek - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.